سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس دانش بردباری است . [امام علی علیه السلام]

تقدیم به ایرانیان طرفدار محبت و دوستی




002 ::: سه شنبه 86/5/30::: ساعت 10:36 عصر

 اختراع ثبت شده بین سالهای 1970تا 2003 در پایگاه ISIدر زمینه نانو فناوری موجود می باشد،که مربوط به مجریانی از کشورهای مختلف می باشد. جهت تحلیل آماری سهم کشورها و مجریان در ثبت اختراعات به تفکیک مشخص گردید سپس نسبت اختراعات ثبت شده به کشورها و نسبت اختراعات به نوع مجریان بدست آمد و همچنین بر اساس نوع مجری‌ها این نتایج نیز تفکیک شد، در انتها با بکاربردن کلمات کلیدی سهم عناصر پایه وکابردهای مختلف در اختراعات ثبت شده تعیین گردیده است.


002 ::: سه شنبه 86/5/30::: ساعت 1:41 عصر

با بهترین انتخاب از سرمایه خود به خوبی

 

استفاده کنید !

 

جهت سفارش تبلیغات و همچنین شرکت در کلاسهای آموزشی زیر می توانید جهت درخواست به آدرس زیر مراجعه فرمایید :

ghods3@gmail.com

1- آموزش نرم افزار های  solidwork , catia و اتوکد 

با ارزان ترین قیمت و بصورت عملی که کلاس مجهز به کامپیوتر و سرویس  ADSL

می باشد . هر نفر 35000 تومان

با آموزش دو نرم افزار ابتدایی قادر به طراحی قطعات مکانیکی و می توانید به راحتی  در

ایران خودرو استخدام شوید !

2- آموزش کامل کاربری WINDOWS و اینترنت هر نفر 10000تومان

 3- آموزش مکالمه زبان در 100 ساعت به روش جدید

 FULL TAUGTH METHOD

 فقط 40000 تومان و پس از اتمام کلاس قادر به مکالمه به زبان انگلیسی و ارائه کنفرانس

انگلیسی خواهیدبود !!!؟ البته با رعایت قوانین کلاس

 




002 ::: دوشنبه 86/5/29::: ساعت 1:46 عصر




002 ::: چهارشنبه 86/5/24::: ساعت 4:57 صبح

11 زن کاراته کای ایرانی به علت داشتن حجاب از شرکت در مسابقات جام کونیشی در سوئد محروم شدند.

به گزارش خبرنگار بازتاب ورزشی به نقل از سایت سوئدی The local، این مسابقات در شهر کالمار سوئد در اوایل آگوست امسال برگزار می شد که شرکت کنندگان زن ایرانی این مسابقه بعد از نپذیرفتن برداشتن حجاب خود توسط مسئولین مسابقه از شرکت در مسابقات محروم شدند.

این ورزشکاران که برای شرکت در این مسابقه به تنهایی از ایران عازم سوئد شده بودند نهایتاً تنها از سکوی تماشاگران شاهد مسابقات بودند.

به گزارش رادیو Sveriges سوئد این دسته از زنان ورزشکار پس از اینکه خاویر اسکالانته سر داور مسابقات اجازه حضور در رقابت‌ها را به آنها نداد مجبور به تماشای مسابقات شدند.

اسکالانته در توجیه کار خود با استناد به قوانین این رشته پوشیدن هرگونه جواهرات، گردنبند و روسری را ممنوع اعلام کرد.




002 ::: چهارشنبه 86/5/24::: ساعت 4:56 صبح

منوچهر یک هفته با درد بودبهشتم بیامد منوچهر شاههمه پهلوانان روی زمینچو دیهیم شاهی بسر بر نهادبه داد و به آیین و مردانگیمنم گفت بر تخت گردان سپهرزمین بنده و چرخ یار منستهمم دین و هم فره​ی ایزدیستشب تار جوینده​ی کین منمخداوند شمشیر و زرینه کفشفروزنده​ی میغ و برنده تیغگه بزم دریا دو دست منستبدان را ز بد دست کوته کنمگراینده گرز و نماینده تاجابا این هنرها یکی بنده​امهمه دست بر روی گریان زنیمکزو تاج و تختست ازویم سپاهبراه فریدون فرخ رویمهر آنکس که در هفت کشور زمیننماینده​ی رنج درویش رابرافراختن سر به بیشی و گنجهمه نزد من سر به سر کافرندهر آن کس که او جز برین دین بودوزان پس به شمشیر یازیم دستهمه پهلوانان روی زمینکه فرخ نیای تو ای نیکخواهترا باد جاوید تخت رداندل ما یکایک به فرمان تستجهان پهلوان سام بر پای خاستز شاهان مرا دیده بر دیدنست

 

 

 

دو چشمش پر آب و رخش زرد بودبسر بر نهاد آن کیانی کلاهبرو یکسره خواندند آفرینجهان را سراسر همه مژده دادبه نیکی و پاکی و فرزانگیهمم خشم و جنگست و هم داد و مهرسر تاجداران شکار منستهمم بخت نیکی و هم بخردیستهمان آتش تیز برزین منمفرازنده​ی کاویانی درفشبجنگ اندرون جان ندارم دریغدم آتش از بر نشست منستزمین را بکین رنگ دیبه کنمفروزنده​ی ملک بر تخت عاججهان آفرین را پرستنده​امهمه داستانها ز یزدان زنیمازویم سپاس و بدویم پناهنیامان کهن بود گر ما نویمبگردد ز راه و بتابد ز دینزبون داشتن مردم خویش رابه رنجور مردم نماینده رنجوز آهرمن بدکنش بدترندز یزدان و از منش نفرین بودکنم سر به سر کشور و مرز پستمنوچهر را خواندند آفرینترا داد شاهی و تخت و کلاههمان تاج و هم فره​ی موبدانهمان جان ما زیر پیمان تستچنین گفت کای خسرو داد راستز تو داد و ز ما پسندیدنست

پدر بر پدر شاه ایران توییترا پاک یزدان نگه​دار بادتو از باستان یادگار منیبه رزم اندرون شیر پاینده​ایزمین و زمان خاک پای تو بادتو شستی به شمشیر هندی زمینازین پس همه نوبت ماست رزمشوم گرد گیتی برآیم یکیمرا پهلوانی نیای تو دادبرو آفرین کرد بس شهریارچو از پیش تختش گرازید سامخرامید و شد سوی آرامگاهکنون پرشگفتی یکی داستاننگه کن که مر سام را روزگارنبود ایچ فرزند مرسام رانگاری بد اندر شبستان اویاز آن ماهش امید فرزند بودز سام نریمان همو بارداشتز مادر جدا شد بران چند روزبه چهره چنان بود تابنده شیدپسر چون ز مادر بران گونه زادشبستان آن نامور پهلوانکسی سام یل را نیارست گفتیکی دایه بودش به کردار شیرکه بر سام یل روز فرخنده بادپس پرده​ی تو در ای نامجویتنش نقره​ی سیم و رخ چون بهشتاز آهو همان کش سپیدست مویفرود آمد از تخت سام سوارچو فرزند را دید مویش سپید گزین سواران و شیران توییدلت شادمان بخت بیدار بادبه تخت کیی بر بهار منیبه بزم اندرون شید تابنده​ایهمان تخت پیروزه جای تو بادبه آرام بنشین و رامش گزینترا جای تخت است و شادی و بزمز دشمن ببند آورم اندکیدلم را خرد مهر و رای تو دادبسی دادش از گوهر شاهوارپسش پهلوانان نهادند گامهمی کرد گیتی به آیین و راهبپیوندم از گفته​ی باستانچه بازی نمود ای پسر گوش داردلش بود جوینده​ی کام راز گلبرگ رخ داشت و ز مشک مویکه خورشید چهر و برومند بودز بارگران تنش آزار داشتنگاری چو خورشید گیتی فروزولیکن همه موی بودش سپیدنکردند یک هفته بر سام یادهمه پیش آن خرد کودک نوانکه فرزند پیر آمد از خوب جفتبر پهلوان اندر آمد دلیردل بدسگالان او کنده بادیکی پور پاک آمد از ماه رویبرو بر نبینی یک اندام زشتچنین بود بخش تو ای نامجویبه پرده درآمد سوی نوبهارببود از جهان سر به سر ناامید



002 ::: سه شنبه 86/5/23::: ساعت 3:9 عصر

رییس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی رباط کریم گفت: از آغاز اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین تاکنون ‪ ۱۳۰‬میلیارد ریال در بخش فرآورده‌های نفتی رباط کریم صرفه‌جویی شده است.

"علی سلیمانی" روزسه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با نظارت برمصرف بهینه فرآورده‌های نفتی دررباط کریم، در مصرف نفت سفید ‪ ۹/۸‬میلیون لیتر، در نفت کوره ‪ ۳/۳‬میلیون لیتر و در نفت گاز ‪ ۸/۵‬میلیون لیتر صرفه‌جویی شده است.

وی میزان صرفه‌جویی در بخش بنزین را ‪ ۱/۶‬میلیون لیتر اعلام کرد.

سلیمانی بااعلام اینکه رباط کریم یکی ازقطب‌های اصلی صنعت دراستان تهران است، گفت: مراجعات مکرری از سوی صاحبان صنایع و نقل و انتقال مسافربری و صنعتی صورت گرفته ومشکل کمبود سهمیه‌بنزین در این شهرستان بارز است. ک/‪۳‬ تهرام/‪۱۶۴۵ /۵۸۸/۲۳۴۲‬







002 ::: سه شنبه 86/5/16::: ساعت 1:41 عصر

همچنان که استفاده از اینترنت در اوایل سال 1994 آغاز شد و سرعت گرفت، تعداد وب سایتها نیز به شدت افزایش پیدا کرد. این پدیده که به خودی خود تقویت می شد منجر به بروز ضرورت یافتن راهی برای کمک به امر ناوبری یعنی جستجو و تحقیق شد. به این منظور دو نوع از وب سایت‎ها یعنی ”فهرست های راهنما“ و ”موتورهای جستجو“ پا به عرصه ظهور گذاشتند.
فهرست های راهنما راهنمایان وب بودند که بر اساس مقولات مختلفی مانند هنر، تجارت، خبر، بهداشت و غیره سازماندهی شده بودند. نتیجه نهایی، معمولاً لینکی به یک صفحه وب بود که اطلاعات مورد نظر کاربر را در خود داشت.
از طرف دیگر، موتورهای جستجو کلمات کلیدی را از روی صفحات وب در بانکهای اطلاعاتی گردآوری و تنظیم می کردند که جستجوگران می‎توانستند به پرس و جو دربارة آنها بپردازند. روند تکاملی وب سایت‎ها سبب شد تا به تدریج استراتژی‎های خود را از ”پیوند دادن سریع کاربران“ به ”سایتهای مقصد“ تبدیل نمایند. در این مرحله ناظران صنعتی به فهرست های راهنما و جستجوی اولیه عنوان ”پورتال“ را دادند. این اصطلاح را در سال 1997 هالسی مینور که در آن زمان رئیس CNET بود، ابداع کرد.

پورتال چیست؟
بطور کلی پورتال یک درگاه مبتنی بر وب است که دسترسی به اطلاعات و برنامه های کاربردی را فراهم می سازد. بعبارت دیگر پورتال ها سایت‌های وبی هستند که خود عرضه‌کنندهء خدمت خاصی نیستند، ولی مراجعین را به صورت ساده و دوستانه به اطلاعات و سایت‌های موردعلاقه‌شان هدایت می‌کنند. «پورتال» ها نقاط اصلی برای راهبردهای تجارت الکترونیکی هستند و به تدریج از سال 1994 به وجود آمدند.

انواع پورتال
تعداد زیادی پورتال روی اینترنت وجود دارد که تفاوت عمده آنها در ضوابط و اهدافشان میباشد. پورتالها با توجه به اهدافشان بصورت زیر طبقه بندی میشوند:

.:. پورتال های افقی Mega Portal
یک پورتال افقی شامل طیف گسترده و متنوعی از موضوعات و عناوین است که مورد علاقه عموم میباشد. این نوع پورتال ها سعی دارند تا بیشترین مراجعه کننده را داشته و انواع سرویس- های مختلف و جذاب را برای کاربران خود ایجاد کنند. محتوای این پورتالها عمومی بوده و بر روی یک حوزه خاص تمرکز ندارند. نمونه های معروف از این نوع پورتال ها Yahoo، Google، Altavista ،MSN و غیره میباشند.

پورتالهای افقی ایرانی
در کشور ما عمدتا بر روی پورتالهایی از این نوع کار شده است که اغلب این کارها ناقص و نیمه کاره رها شده است. با اینحال سایت منیران در این زمینه یک نمونه موفق در میان همتاهای ایرانی خود بحساب می آید





002 ::: سه شنبه 86/5/16::: ساعت 1:36 عصر

رهبر انقلاب پس از شنیدن خبر گرفتن جشن تولد برای ایشان در یکی از استانها، به شدت از این اقدام و صرف بودجه و وقت برای آن انتقاد کرده‌اند.

به نوشته یک روزنامه صبح، از مدتی پیش روز 24 تیرماه شماری از ارادتمندان رهبر انقلاب فرارسیدن این روز را به عنوان روز تولد رهبری به یکدیگر تبریک می گویند و امسال در تفاوتی با گذشته علاوه بر ارسال شاخه های گل، کارت تبریک، پخش شربت و شیرینی، تهنیت از طریق پیام های تلفنی و... برخی از روزنامه ها نیز، ستون و صفحه و یادداشت به این روز اختصاص دادند.

این روزنامه می‌افزاید: چند سال پیش وقتی برای اولین بار سبدهای گل و نامه های تبریک میلاد به ایشان رسید، در چند کلمه خطاب به یکی از نزدیکان خویش نوشته بودند «اولاً، مولود این حقیر در تیرماه نیست و ثانیاً؛ من و روز تولدم ارزش این محبت ها





002 ::: پنج شنبه 86/5/11::: ساعت 10:28 صبح

28نفر از نمایندگان مجلس در تذکری به رئیس‌جمهور، دستور رفع فیلتر از خبرگزاری‌ها و سایت‌های پرمخاطب نظیر ایلنا، بازتاب و انتخاب و رفع توقیف از روزنامه «هم‌میهن» و ضرورت توزیع عادلانه امکانات، تسهیلات و خدمات میان مطبوعات و نشریات در اجرای اصول 121، 113، 9 و 24 قانون اساسی را خواستار شدند.

به گزارش ایسنا، اعلمی، صدیقی، آفریده، شجاع‌پوریان، مرتضوی فارسانی، امیری خامکانی، قمی، قدرت‌الله علیخانی، قنبری، کریمیان، مشیری، صادق‌زاده، گرامی‌مقدم، فتاحی، اسماعیل‌زاده، معلمی‌پور، پورفاطمی، محمد علیخانی، محسنی بندپی، محجوب، سید عماد حسینی، حمیدی، آذروش، حاجی ایری، قیاسی مرادی، سجادیان، فروزش و جلودارزاده امضا کنندگان این تذکر هستند.



002 ::: پنج شنبه 86/5/11::: ساعت 10:27 صبح

   1   2   3   4      >
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 1


بازدید دیروز: 2


کل بازدید :164541
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<