سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برای دل، چیزی تباه کننده تر از خطا نیست . [امام باقر علیه السلام]

تقدیم به ایرانیان طرفدار محبت و دوستی

گرانمایه جمشید فرزند اوبرآمد برآن تخت فرخ پدرکمر بست با فر شاهنشهیزمانه بر آسود از داوریجهان را فزوده بدو آبرویمنم گفت با فره​ی ایزدیبدان را ز بد دست کوته کنمنخست آلت جنگ را دست بردبه فر کیی نرم کرد آهناچو خفتان و تیغ و چو برگستوانبدین اندرون سال پنجاه رنجدگر پنجه اندیشه​ی جامه کردز کتان و ابریشم و موی قزبیاموختشان رشتن و تافتنچو شد بافته شستن و دوختنچو این کرده شد ساز دیگر نهادز هر انجمن پیشه​ور گرد کردگروهی که کاتوزیان خوانی​اشجدا کردشان از میان گروهبدان تا پرستش بود کارشانصفی بر دگر دست بنشاندندکجا شیر مردان جنگ آورندکزیشان بود تخت شاهی به جایبسودی سه دیگر گره را شناسبکارند و ورزند و خود بدروندز فرمان تن​آزاده و ژنده​پوشتن آزاد و آباد گیتی برویچه گفت آن سخن​گوی آزاده مردچهارم که خوانند اهتو خوشیکجا کارشان همگنان پیشه بود

 

 

کمر بست یکدل پر از پند اوبه رسم کیان بر سرش تاج زرجهان گشت سرتاسر او را رهیبه فرمان او دیو و مرغ و پریفروزان شده تخت شاهی بدویهمم شهریاری همم موبدیروان را سوی روشنی ره کنمدر نام جستن به گردان سپردچو خود و زره کرد و چون جو شناهمه کرد پیدا به روشن روانببرد و ازین چند بنهاد گنجکه پوشند هنگام ننگ و نبردقصب کرد پرمایه دیبا و خزبه تار اندرون پود را بافتنگرفتند ازو یکسر آموختنزمانه بدو شاد و او نیز شادبدین اندرون نیز پنجاه خوردبه رسم پرستندگان دانی​اشپرستنده را جایگه کرد کوهنوان پیش روشن جهاندارشانهمی نام نیساریان خواندندفروزنده​ی لشکر و کشورندوزیشان بود نام مردی به پایکجا نیست از کس بریشان سپاسبه گاه خورش سرزنش نشنوندز آواز پیغاره آسوده گوشبر آسوده از داور و گفتگویکه آزاده را کاهلی بنده کردهمان دست​ورزان اباسرکشیروانشان همیشه پراندیشه بود




002 ::: یکشنبه 86/4/3::: ساعت 6:9 عصر

نسخه نهایی Windows Vista هم اکنون در اختیار شماست. ویندوزی بسیار زیبا و بسیار سریعتر نسبت به ویندوز Xp حتی در رایانه های قدیمی!!!

این ویندوز را حتما بر روی سیستم خود نصب کنین تا لذت استفاده از آنرا احساس کنید.

این ویندوز بر روی یک DVD عرضه شده است.

مایکروسافت سرمایه‌گذاری زیادی برای افزایش امکانات و ویژگی‌های جدید ویستا انجام داده است تا کسب و کارها بتوانند به سادگی با این سیستم عامل کار کنند. همچنین با پرداخت هزینه‌ی کم‌تر، امنیت شبکه‌های کامپیوتری خود را حفظ کنند. 

Goldberg می‌گوید: سیستم عامل جدید کاربران شرکت‌ها را قادر می‌سازد که بدون نیاز به اتصال به شبکه خصوصی مجازی (VAN)، به صورت مستقیم وارد شبکه داخلی شرکت شوند.

از دیگر مزایای این سیستم عامل افزایش استفاده از اینترنت اکسپلورر 7 با امنیت بالاتر است. همچنین قابلیت نصب آسان نرم‌افزارهای رفع حفره‌‌ها برای جلوگیری از حمله هکرها است.

در نگارش ویژه کسب و کارهای ویستا، کاربران می‌توانند کارهایی مانند نصب پرینتر را خودشان بدون نیاز به مدیریت شبکه، انجام دهند

می توان گفت یکی از نکته های قابل توجه در مورد این ویندوز ظاهر بسیار زیبا و گرافیکی این ویندوز است که هر کسی با دیدن آن نظرش در مورد این محصول تغییر می کند. شما نیز می توانید با خرید این ویندوز از امکانات متنوع آن برخوردار شوید

 جمله امکاناتی که در این ویندوز واقعا تغییر کرده میتوان به موارد زیر اشاره کرد :ادامه مطلب...


002 ::: یکشنبه 86/4/3::: ساعت 6:7 عصر

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در همایش نخبگان ایرانی مقیم آلمانی به نحوه مشمولیت دانشجویان ایرانی خارج کشور اشاره کرد و گفت : مشمولان خارج از کشور در سال دو بار می توانند وارد ایران شوند اما اگر دانشجو باشند سه بار در سال اجازه ورود به ایران را دارند.

به گزارش مهر، سردار کارگر رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در همایش نخبگان ایرانی مقیم آلمان که در روزهای نخستین هفته جاری در آلمان برگزار شد، گفت : ما دنبال این نیستیم که امتیازی به خارج از کشور بدهیم که باعث فرار جوانان شود. ادامه مطلب...


002 ::: یکشنبه 86/4/3::: ساعت 6:4 عصر

اعتراضات شدید مسلمانان به اعطای لقب «شوالیه» به سلمان رشدی، باعث رسوایی کابینه انگلیس با ایجاد اختلافات بسیار در دولت طی شب گذشته شد.

به گزارش سرویس بین‌الملل «بازتاب» به نقل از «تگراف»، با گسترش ناراحتی‌ها در دنیای اسلام، یک روحانی پاکستانی، آشکارا گفت: سلمان رشدی باید بمیرد.

حتی وزیر امور خارجه عراق نیز در سفر خود به لندن از اعطای این لقب انتقاد کرد و آن را باعث تحریک افراط‌گرایان خواند.

شب گذشته، یک عضو ارشد حزب کار مسلمانان، از وزرای انگلیس خواست این لقب را پس بگیرند و اعلام کرد که تجارت‌های اسلامی انگلیس در حال سازماندهی اعتراضات گسترده‌ای در سراسر این کشور برای اعطای لقب «شوالیه» هستند.

لرد احمد از کلیسای روترهام گفت: «من از همه مسلمانان دنیا می‌خواهم که آرامش خود را حفظ کنند». اما هشدار داد که اعطای لقب به این نویسنده، ملکه را در موقعیت بسیار سختی قرار داده است و ادامه داد کتاب «آیات شیطانی» برای وی به عنوان رئیس کلیسای انگلیس، به همان میزان که به اسلام توهین‌آمیز است، به مسیحیت نیز توهین‌آمیز است. افزایش روزافزون اعتراضات بین‌المللی، که یادآور خاطرات سال 1989 و صدور فتوای اعدام رشدی است، شب گذشته، باعث ایجاد شکاف در جبهه متحد دولت هم شد.ادامه مطلب...


002 ::: شنبه 86/4/2::: ساعت 10:12 صبح

در حالی که حدود سی سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) و هجده سال از رحلت ایشان می‌گذرد، امام خمینی(ره) همچنان مغضوب‌ترین چهره برای صهیونیست‌هاست؛ به گونه‌ای که هم‌اکنون پس از پاره‌ای اظهارات ضد جنگ چهره‌های حزب دمکرات آمریکا، تحلیلگر اسرائیلی با طرح این ادعای تکراری و خنده‌دار که «کارتر» موجب پیروزی انقلاب اسلامی شده!، تلاش کرده دمکرات‌های آمریکا را سر جای خود بنشاند.

نویسنده اسرائیلی روزنامه «اورشلیم‌پست»، که به نظر می‌رسد مدتی در معیت «دایی‌جان ناپلئون» روزگار گذرانده، ریشه تمام مشکلات سی سال اخیر جهان از جمله حمله شوروی به افغانستان، شکل‌گیری سازمان تروریستی «القاعده»، جنگ ایران و عراق و حتی جنگ کنونی آمریکا علیه افغانستان و عراق را امام خمینی(ره) و «جیمی کارتر» دانسته است که به دلیل نارضایتی از شاه پهلوی! امام خمینی(ره) را گروگان نگرفته و بزرگ‌ترین متحد اسرائیل در جهان اسلام را به «امام خمینی» واگذار کرده است و سپس تفکر کارتر را جانمایه تفکر دمکرات‌های کنونی دانسته است.

به نظر می‌رسد این لفاظی‌ها بیشتر به خاطر عصبانیت اسرائیلی‌ها از چند مصاحبه اخیر کارتر است که در آنها علاوه بر اسرائیل، اندک حقوقی هم برای فلسطینی‌ها قایل شده بود.


به گزارش سرویس بین‌الملل «بازتاب»، «اورشلیم‌پست» می‌نویسد:ادامه مطلب...


002 ::: شنبه 86/4/2::: ساعت 10:7 صبح

مختصری از خاطرات شهید دکتر مصطفی چمران :

1-  ایشان در زمانی که در لبنان جنگ های چریکی با شیعیان لبنانی علیه اسرائیل انجام می دادند . در آن زمان فلسطینی ها مذاهب و عقاید گوناگونی داشتند و اگرچه با اسرائیل مخالف بودند بعضی از آنها با شیعیان نیز مخالفت می کردند . یکی از  روسای  گروهای کمونیستی آنها بسیار از شهید چمران به دلیل شیعه بودن او نفرت داشت و خواسته بودند سر ایشان را برای او آورند . این مطلب به گوش شهید چمران رسید و اوود شجاعانه بدون هیچ یار و سلاحی به مقرّ فرماندهی آن گروهک رفتند وقتی آنها ایشان را دیدند و پس از جستجو فهمیدند ایشان بدون هیچ سلاح ویاری به پیش دشمن خود آمده بسیار شگفت زده شدند و او را پیش رئیس خود بردند و رئیس او پس ار تعجب از ایشان پرسیدندبرای چه اینجا آمدی ؟ ایشان فرمودند :شما گفتی سر من را بیاورند خود من پیش شما آمدم و آن کمونیست بسیار از شجاعات شهید چمران تعجب و بعدها به گروه های اسلامی پیوست و هنوز از آن موضوع به عنوان خاطره ی فراموش نشدنی یاد می کند .

 

2-  ایشان نیز علاوه بر داشتن شجاعت بی نظیر روح لطیفی داشتند ازجمله آنکه برخی رزمندگان از ایشان به حضرت امام خمینی (قدس) گلایه کردهبودند که ایشان زیادی عرفانی هستند به خاطر اینکه مثلاً به خاطر اینکه رزمندگان گا های شقایق وحشی ا لگدمال نکنند راه آنان 3 کیلومتر دورتر کردند ویا اینکه اززدن یک تانک عراقی با خمپاره صرف نظر کردند بهخاطر اینکه آهویی بین خمپاره و تانکناگهان پدیدار شد. حضرت امام (ره) فرمودند بگویید شهید چمران تشریف بیاورند وقتی شهید چمران در محضر امام آمدند امام به ایشان گلایه برخی رزمندگان  فرمودند وگفتند آیا این حرف درست است ؟ ایشان باصلابت کامل پاسخ دادند آری مگر اشکا لی دارد آنگاه امام ایشان رادر بغل گرفته و بوسیدند و به ایشان افتخار کردند .   

به نقل از برادر شهید چمران    




002 ::: جمعه 86/4/1::: ساعت 4:13 عصر

<      1   2   3   4      
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 10


بازدید دیروز: 22


کل بازدید :164628
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<